Familia

Jag, mamma och Lars har varit på Familia nu på eftermiddagen. Jag köpte en blomspruta (till pälsvård-grejjs, men ändå). Mamma och Lars köpte lite grejjor till trädgården.

När vi kom hem gick jag och mamma först ut en långis med doggsen. Köpte glass gjorde vi också, och åt på vägen. Vi pratade löwchens bl.a., trevligt ämne att prata om måste jag säga!

Imorgon fyller mamma år, och jag ska upp till skolan igen. Känns skönt att ha matpengar på kontot igen, det har varit lite tufft nu i 2 veckor, men som tur är har jag fått låna av Fanny. Imorgon ska jag köpa tortillabröd o massa goda grönsaker bl.a. Ska bli så attans gott! Parmesanosten ska jag inte glömma heller, den gamla är slut.

Mamma och Lars är iväg och köper pizza, köttfärspizza till mig (bolognesepizza, o så har vi 2 bolognese-hundar här hemma, tufft som attankattan!).



Affiliator.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0