God Morgon!

Nu har jag precis kommit in från morgonpromenaden. Jag gick tillsammans med Malin, Annika och Fanny i morse.

Soya var ganska dragig i början, men lugnade sig på slutet.

Sitter precis nu och äter frukost också, on drickyoghurt med jordgubbssmak för tillfället. Sen blir det lite vindruvor och kanske en smörgås.

Eftersom det är sista tisdagen denna månaden är Charlotte och pratar i radion på förmiddagen. Så hela klassen ska köra hjärngymping med doggsen. Dessiré ska hålla i det hela. Efter lunch kommer Charlotte tillbaka, och då ska vi få tillbaka etologi-proven antar jag *wiieh*.

Mums, varm o'bay med mariekex blir det nu, min skogaholmslimpa har blivit jättetorr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0