Kom att tänka på...

Kom att tänka på en sak som hände i fredags. Jag kom från bussen på knutpunkten, jag och Soya skulle gå hem.

Vid biblioteket gick vi för bi 2 tanter (kärringar) som gick och snackade med varandra. Precis när vi var jämsides med tanterna säger den ena lågt till den andra något i stil med "Men herregud, det där är väl inte snyggt, hur kan man ha den klippt så" och upprepade dessutom ungefär samma sak ett flertal gånger. Ärligt talat så tycker inte jag heller hon är speciellt snygg nu, bollar på benen, halvkrullig på de partier som tidigare varit kortklippta osv. Men det är väl ändå min buisness och ingen annans, eller? Det var dessutom lika många korkade komentarer när hon hade sin lejonfrisyr. Inget verkar duga.

Ååååh, ni ANAR inte vad jag hade lust att vända mig om och säga typ "Har du sett dig själv i spegeln på sistone" eller "URSÄKTA DÅ, men hon håller faktiskt på att byra frisyr, väldigt ledsen över att det ska behöva störa dig". Men jag orkade bara inte. Blir så h*lv*t*s j*vl*a trött på alla korkade människor som måste lägga sig i vad jag har för FRISYR på min hund. Liksom, skaffa ett liv!

Så, nu har jag fått spy ur mig lite ilska, det kändes bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0