Mc Donalds

Nu har vi precis varit på Mc Donalds, jag, Fanny, Ingrid och andra Malin. Jag käkade 6 chicken nuggets, pommes o cola. O så en glass med chokladsås till efterrätt.

Snart ska jag och Fanny promenera in till Örkelljunga. Jag för att handla och hon för att motionera Skrållan. (och sig själv).

Bussturen upp idag var riktigt hemsk. Det var hur varmt som helst i bussen, och Soya mådde  inte alls bra. Hon låg och flämtade riktigt ordentligt, jefla skitbussar! O på vägen till elevboendet gick jag nästan rakt på en huggorm, den låg precis vid vägkanten, äckliga ormar!

Tid är bokad till Soya hos vetten nästa måndag också. Då skall även ögat kollas och jag ska få recept på salva så det kan bli bra.

Nu ska vi sticka snart, återkommer med mera bloggande senare ikväll.


4leggedfriends.se

Kommentarer
Postat av: Anton (den blondaste av dom alla)

Tröttnat på din gamla tråkiga header? Eller vill du helt enkelt ha en ny? Nu har du chansen! Tävla gärna om en snygg vårheader på min blogg!

2008-04-28 @ 18:20:26
URL: http://indiesponge.blogg.se
Postat av: Sofie

MCDONALDS =)
Ha en fortsatt trevlig kväll!

2008-04-28 @ 18:21:24
URL: http://hannamiasofie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0