Örkelljunga och tillbaka

Nu är vi hemma igen från Örkelljunga. Fanny, Ingrid, Malin N och jag. De andra tre hade hundar med sig, men jag skulle ju handla veckans mat, så Soya fick inte följa med. Bära tungt + busig hund är en dålig kombination.

Halvvägs in till Örkelljunga stannade vi för att låta vovvarna bada. Bilden nedan är på Edda som väntar på att matte Malin ska kasta pinnen ut i vattnet, Edda gillar verkligen att bada, och ännu mer att hämta och lämna saker från vattnet.


När vi sen nästan var framme i Örkelljunga träffade vi på en läskig ORM.
 
Fanny petade på den med en pinne, men den rörde sig inte ändå. Vi antog att den var död.

På affären handlade jag vindruvor, småtomater, yoghurt, mjölk, saft och en glass.

När vi kom tillbaka till ormstället igen var ormen BORTA. Ujuj vad creepy.

Nu ska jag snart ut och träna agility, länge sedan nu eftersom Soya löpt.


Kommentarer
Postat av: Olivia

Fy sjutton, vad jag blir avis på er :P Vill också kunna bada hundarna ute! :D

2008-04-28 @ 22:04:57
URL: http://www.oliviaspudlar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0