Dålig på att uppdatera

Har varit väldans dålig på att uppdatera på sistone... Fy på mig!

Anyway, igår var jag hos Malin och tränade med hennes shi tzu Tessie. Jag ska låna henne i JH, Sofiero blir första tävlingen tror jag. En riktigt kul vovve med massa energi. Hon går jättebra, men uppställningen är det lite värra med. Ska nog träna med henne nästa torsdag igen.

Imorgon klockan 11 åker vi till Askersund och sover där en natt, för att sedan tävla JH samt ställa ut Ellie i rasen på söndag. Hoppas på Ellies sista CERT (hon har 2 stycken, o dem tog hon i juniorklass båda två, så vi har bara väntat på att hon ska fylla 2 år, vilket hon gjorde i slutet av juli). Så vi hoppas, att antingen här eller Sofiero blir ett CERT till henne.

Ikväll blir det då urtovning samt badning av Ellie (kommer inte ta så lång tid, hon har hållt på lite med henne varje dag i veckan så hon är nästan klar för bad), samt badning, föning, klippning och rakning av Soya. Dessutom ska jag ju packa... ÖRK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0