Kickoff

Idag har vi varit på kickoff med alla klasserna på hundgymnasiet. Vi tog en pronemand på Vedema. Riktigt fin promenad, ca 3 km lång. Dock regnade det lite vilket var mindre mysigt. Promenaden avslutades med tårta, prinsesstårtor o olika färger med en hund av marsipan på varje (der var 3 tårtor á 20 bitar, så det skulle räcka till alla). 

På morgonen var jag och Sara runt o hade omvårdnadskoll på alla vovvar, eller ja, nästan alla hann inte med riiiktigt alla. Kollade klor, öron o tänder på hela gänget (vi har det lite då och då, oftast brukar de dock va en klass i taget, men nu skulle det göras på alla, så det tog låång tid).

Imorgon har jag en klippning, skulle haft en på torsdag också men vi bestämde oss för att ta den någon helg lite längre fram istället.

Och riktigt förkyld börjar jag bli. Inte så konstigt dock, det är 3 till i huset som är sjuka, så är väl smittad av dem tror jag.

Nehepp, nu ska jag slå mig ner framför TVn en stund o kolla film.

BTW, dagens kvällsmat blev lax o ris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0