Mycket att göra igen!

Nu har jag haft fullt upp igen! Igår klippte jag en shi tzu blandis, och idag är det dags för Soya att bli snygg(are). Hon ligger just nu i min säng för att torka upp så mycket som möjligt innan vi börjar det eviga fönandet.


På tisdag skulle vi varit på frostavallen o tävlat handling, men eftersom jag inte kan ta mig tilbaka till Örkelljunga blir det inget med det. 

På onsdag och torsdag har jag klippningar, en i Örkelljunga på onsdag och en i Ödåkra på torsdag.

Nähäpp, då var det nog dags för att börja med Soya!

(Börjar nog bli sjuk också, ont i halsen och ä'r grymt trött hela tiden).

(Oh juste, ca 5400 kronor har jag nu! O btw tomten, det är pengar jag önskar mig i julklapp ifall du hade missat det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0