Tävling

Har varit i Svaneholm idag på JH. Hade Soya. Det var totalt 9 deltagare och jag och Soya kom 4:a. Soya skötte sig bättre än någonsin, mennu när hon äntligen har börtjat gå med på att ställa ut bakbenen ordentligt står hon o lutar bakåt med frambenen istället :P Så jag får ta o jobba igenom uppställningen ordentligt någon dag i veckan nu. För, antingen så får jag "hålla henne framåt" men då får hon ingen ordentlig resning, eller så får jag strunta i att ställa bak bakbenen så långt som de bör vara, men då får jag ju det på kritiken istället, meeen, vi ska og komma på nåt bra sätt, om vi bara fåt lite tid på oss!

BTW, blder kommer senare i veckan hoppas jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0