Arg

Igår när jag skulle gå långrunda med Soya passerade vi en liten lekplats i vårat områdaé. På lekplatsen lekte 2 ungar (typ 6-7 år, o fula jävla rosa jackor hade dom).


Iaf, så kom vi då gående, o så ropar en av ungjävlarna (en ful blond äckelunge):

"Hands up! Annars kastar vi Snöboll på hunden"



Jag: *ignorerar och går förbi "tornet" hon står i*



Ungen: "Jaha, då kastar jag!"



Jag: "DET SKA DU HA JÄVLIGT KLART FÖR DIG ATT DU INTE GÖR"



Ungen: "Men jag skojade ju bara" (fast hon hade redan kramat ihop snöbollen i handen o höll den beredd, jävla mytomanjävel).



Jag: "Det ör möjligt men sånt skojar man inte om, fattar du de?!?!?!"


(Vid detta laget var jag ca 50 meter från lekplatsen o påväg ut på gatan, så jag hörde inte henns svar, men de va nåt kaxigt).



DÖD ÅT SMÅJÄVLARNA!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Vidrigt!!!!!!

2008-12-14 @ 18:14:52
URL: http://taggadetassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0