Back on track

Yesyes, har varit i en formsvacka, eller vad man ska kalla det, ett tag men nu är jag tillbaka. Fick tillbaka idrottsprovet idag (idrott och hälsa B), MVG, jajjemensan :)


Just nu sitter jag och knarkar kall skånemejerier chokladmjölk (undra hur mkt konserveringsmedel, den håller till 4:e mars nästa år) direkt ur förpackningen (blir inte riktigt rätt känsla om man dricker ur glas). Fick pengar av snälla pappa idag, så jag kunde köpa frukt, mjölk, bröd, oboy, spraygrädde och chokladmjölk :D

Har haft svenskprov idag, var ganska enkelt, men det var ett av orden jag hade svårt att hitta beskrivning till. Visste vad det betydde o kunde sätta i samanhang, men kunde inte hitta några ord att beskriva det med..Men man kunde max på VG på provet, så skulle det skita sig gör det nog inte så mkt.

JUSTE, lite dramatik har det allt varit här idag också. En propp pajjade, den som är till TV-rummet och mitt rum. Och det tog 30 minuter innan vi fick tag på vaktmästaren så han kunde komma och fixa det. Snacka om att jag var nervös. Hade INTE varit kul att vakna tidigt i mörkret imorgon utan att kunna tända några lampor. Dessutom satt jag vid datorn och höll på med fotografisk bild läxan till imorgon, som tur var hade jag sparat allt och skulle lägga på USB bara.

Nu ska jag  fixa klart allt då, o har dessutom fått låna en skitabra bok av Anna - andra delen av Eragon :) Den ska påbörjans ikväll.

Förresten, lagom kul att man ska ut själv imorgon i mörkret, nästan ingen har med sina hundar för det är ett par stycken som har kennelhosta, så de är hemma, och de andra vill inte riskera smitta (dock ej Soya, o hon ska hållas på tryggt avstånd från platser där de hundarna vistats, hon är ju vaccinerad, men bättre att inte ens riskera)

Nähäpp NU ska jag dra på riktigt!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0