Idag får jag vara ledig

för jag mår inte alls bra.

Gick o la mig i god tid igår. Men kunde inte somna. Kände att migrän var på G. Försökte somna mellan 23-03:30 o gav upp sen. Gick ut med Soya på en nattpromenad, spydde 3 ggr. Satt på en bänk och andades en stund. Gick in, la mig på soffan, blev sömning. 04:30 gick o la mig i sängen, somnade efter 30 min. 05:50 väcks av väckarklockan. 06:20 ut med Soya tillsammans med Fanny o Skrållan.

Så ja, idag blir det ingen skola. Missar bara fotografisk bild, har ju inget annat på tisdagar, och jag har lagt bilderna som ska lämnas in idag på ett USB till mina gruppkompisar.

Nu blir det sovdags för mig, nightie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0