Tillbaka

Nu är jag och Soya i Örkelljunga igen, har varit här några timmar nu faktiskt.

Fick skuts av Bengt. Först var vi på klubben o tränade lite. Jag tränade fritt följ och ingången på inkallning (hon kan igentligen det, men har börjat slarva o sitta snett).

Fritt följ gick ganska bra. Hon segade till lite emellanåt, men några gånger gick det riktigt bra, med ovanligt snabba halter.

Efter det åkte vi till ICA o handlade. köpte grönsaker, frukt, läsk och mjölk.

Sen blev vi då avsläppta på skolan.

Jag skulle sedan försöka ge mig ut o fota till läxan i fotografisk bild. Gick jättebra, verkligen  *not*. Kamerajäveln var slut på batteri så det blidde inte ett enda, o när batterierna var färdigladdade var det kolmörkt ute.

Nu sitter jag o kollar parlementet med Anna, mysigt. O Snart ska jag väl hitta på ngt kul med Soya tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0