Vacker pudel :)

Har varit ute i skogen idag och fotat till fotgrafisk bild-läxan. Passade även på att ta några vackra foton av den vackra(ste) pudeln.




Igår gjorde jag lite bus med en rakapparat och Soyas näsa, detta blev resultatet:


Idag har jag haft idrott x 2 som vanligt på måndagar, dock ingen Svenska för vi hade "kultur-förmiddag" (som hela mitt hus sket fullständigt i, vi tog sovmorgon istället. Orka gå upp tidigt för att bli lite mer kulturell lixom?). Vi har ändå gott om kulturer här, Natta som e från Polen o Anna som e halv-ungersk + att alla kommer från överallt i Skåne + Fanny från Sthlm, lixom hallåå, vad ska vi med extra kultur till?
 
Yes, på idrotten skulle vi sätta ihop ett 3 minuter långt program på matta, vi var 6 personer i min grupp, och programmet är skitkasst. Hehe, ska visa upp det nästa lektion.

Måste bara tillägga att jag sitter i köket, och Fanny, Natta, Ingrid, Annika o Desse sitter vid bordet. Fanny har massa McDonald's leksaker framför sig, o några har hon dubletter av, så frågade hon Natta om hon ville ha en. Natta svarade: "Ja, jag vill ha den där giraffen" ...kort paus... Dessire: "Eh, Natali, det är en sebra..." Alla: "HAHAHAHAHAHAHAHA"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0