Hemma igen

Kom hem från Sthlm igår kväll. Bilder kommer förmodligen under dagen (från JH på WDS). Inga toppresultat, men jag är ändå nöjd.

Tävlade JH 3 av dagarna på WDS, första dagen lånade jag en dogo argentino av Jessica på White Ghost's Dogo's (www.whiteghostsdogos.com). Gick helt ok, men gick ej vidare till Semi. På fredagen hade jag Soya, och gick vidare till semi, men där åkte vi ut, likadant på lördagen, då lånade jag Jennies toypudel Snövit (www.knareds-pudel.se).

På söndagen visade jag en kooikerhondje i rasringen. Det var en kullbror till Tilla som går i min och Soyas klass.
 
Det var hans första utställning, och han var ganska stressad. Han skötte sig dock väldigt bra för att inte ha tränat utställning något. Han fick iallafall Good i kvalitet.


Pudelnationalen gick inte sådär väldigt bra. Vi diskade oss på 3:e hindret i agilityn och blev oplacerade i handlingen. Men Både jag och Soya hade kul ändå:)

Nehepp, nu ska jag nog klippa Tassa, hon börjar bli riktigt långhårig igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0