Pengar m.m.

3051,50 har jag nu (alltså har jag gått back dygt 10 kr i helgen, det är ju inte så farligt).


Soyas nos har blivit bättre medan jag var i Köping, viket borde betyda att det INTE var noskvalster, för det borde ju ha förvärrats. *sköööönt*


Resultat från igeår, kanse någon är intresserad av.

I handlingen blev jag oplacerad (20 tävlande och MYYCKET hård konkurrens, lördagen hade som sagt 4 deltagare *avis*).

Sen ställde jag min handlingshund i rasen också (toypudel). Hon fick en 1:a och kom 3:a i öppenklasskonkurrensen (de var 5 i klassen och 4 av dem fick 1a i kvalitet).

På fredag, då drar jag och Soya till Fredrika och Lotten Rönquist i Karlstad. Med dem ska vi sedan åka till Ransäter o delta på Bolognese & Havanaiseklubbens rasspecial (inte Soya såklart då, jag ska låna en bolognese till handlingen där), och jag ska ställa en leonberger i rasen. Sen på söndagen ska jag tävla handling samt möjligtvis visa en bolognese åt Fredrika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0