Hemma igen!

Nu är jag hemma i Helsingborg igen. Pappa kom och hämtade mig på skolan idag. Hela bilen var fullproppad med alla mina saker.

Dock glömde jag datorskärmen på bordet i TVrummet. Men som tur var va Charlotte kvar i Örkelljunga så hon hämtade den och tog med den och lämnade av den här.


Min mattelärare ringde idag, han hade inte hunnit sätta våra betyg senaste mattelektionen, så han ringde istället idag och sa hur det gått (vi får inte betygen förrän runt midsommar tror jag). Jag fick MVG på mitt nationella prov och alltså MVG i matte A. Så förmodligen får jag MVG i alla avslutade kurser i år (3 hundkurser, matte A, svenska A & engelska A). Jag tror även jag får det i datorkunskap, men datorläraren hade inte hunnit rätta sista provet (excel-prov). Men det känndes bra när jag gjorde det.


Under sommarlovet blir det en hel del utställningar. 1 juli pudelnationalen, 3-6 juli World dog show, 20 juli Köping, 26-27 juli Ransäter & 9-10 augusti Askersund. Skojjskojj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0