Jaha...

Idag har jag o pappa varit i Bruces skog med Soya. Hon fick gå lös en del o det gick bra :)

Dessutom har jag kanske fått en trimkund idag, en papillon som ska rakas ner på kroppen för den fått så jobbig päls efter steriliseringen (hon hoppas på att det blir bättre när det växer ut igen). 

Imorgon ska jag rasta mammas vovvar, och Soya ska få ta det hyffsat lugnt (ska bara gå vanliga promenader, ingen cykling eller agilityträning), så det är sprutt i henne när lägret börjar :).

Dessutom ska jag packa inför lägret. Hade först inte tänkt sova där, men har nu bestämt mig för att göra det iallafall, så jag måste hämta Soyas bur hos mamma oxå. Kan dock bara sova från fredag till lördag, eftersom jag ska till Kristin på lördagkvällen (hon har fyllt 25 o ska fira det). Ska tillbaka igen söndagen kl. 8. så jag ska inte stanna hos Kristin allt för länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0