Liiitet problem bara, men bara litet...

Eller egentligen ganska stort ;)

Hehe, Fanny har sin storpudel Troija här. Hon hon var och tränade henne samtidigt som jag tränade Soya på agilitybanan. Och jag upptäckte att Soya har väääldigt svårt att koncentrera sig på  mig när det är en annan pudel i närheten. Och, mitt problem i det hela är att pudelnationalen kommer vara FULL av pudlar. GOSH...! Haha, har dessutom ett till problem, Soya tar bara varannan port i slalomet om det går fort, och går det långsamt så släääpar hon sig långsamt igenom (och missar en del portar där också ibland). 


O vet ni vad??? En fästing kröp på min arm precis när jag började skriva detta inlägget. Så jag blev jätterädd och viftade bort den med handen. Så den hamnade i tangentbordet. Så jag fick ta en lång paus från skrivandet för att lirka ut den därifrån. Den kröp runt under tangenterna. Så stannade den under mellanslagstangenten. Så jag tog ett gem för att lyfta upp tangenten, så fick jag loss ena halvan av tangenten, så när jag skulle peta bort andra halvan flög tangenten upp i luften och fästingan landade på mitt ben. Och återigen flö fästingen iväg. Och nu vet jag inte var den är...  Har letat och letat. Gissa hur bra jag kommer sova inatt *suuuuck* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0