Nattblogg

Har inte hunnit blogga förrän nu... Har pillat och fixat med hemsidan heeela dagen. Har även letat upp massa länksidor som jag har lagt till den på (så den ska synas lite). Har lagt ut annons på blocket också, och slängt ihop ett visitkort i photoshop som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med än, men ändå.

Har även gjort en inköpslista på trimgrejjor jag behöver(på 2000  kr nästan, det blir till att jobba på), in- & utgifts grejjs (ligger änsålänge 220,50 plus ;) samt en mall till en faktura för webdesignandet i excel. Bara för att vara förberedd.

Har även kommit på en superidé. Pappa vill ju inte att jag tar emot trimkunder i mitt rum, för att det hårar ner överallt i rummet, men så skom jag på att om man kan köpa massa tyg o en gardinstång och hänga upp det i taket så kan man dra det för sängen och skrivbordet när det är klipp och trimdax, som en liten avskärmingsvägg *thumbs up*. 

Imorgon ska jag köpa mat till Soya, åka till Ikea (typ) o spana tyg+gardinstång, hitta fler ställen att sätta reklamlappar på samt fortsätta leta länkningssidor på nätet. 

Mikaela i min klass ska sommarjobba med samma sak, att trimma hundar, men hon har minsann ett eget trimrum *avundsjuk* Så bor ni i kävlinge och vill ha vovven klippt kan jag fixa kontakt-adress till henne ;)

(Förresten så har min hemsida haft 47 besökare idag, dock misstänker jag att typ 50% av dem är jag, eftersom jag varit inne och ändrat så mycket idag, och sedan gått in för att kolla om ändringen såg OK ut)

Men NU är det sovdags! Nattinatti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0