Passat Huxley

Idag vid halv 12 tog jag cykeln ner till staän för att gå ut med Huxley, en snart 6 månader gammal boxerblandis. Det gick super, vi var ute och gick i ca 30 minuter. Sen skulle han ha mat. Han fick göra lite trix för att gå maten, för att hahn skulle bli lite trött i huvudet innan jag lämnade honom igen. Ca 10 minuter innan jag skulle gå satte jag mig ner på golvet med honom så att han fick lugna ner sig, inte så kul att bli lämnad ensam när man är speedad till max.

Sen cyklade jag hem och fixade men Ankis hemsida, fortfarande lite kvar att göra där dock.

Nu ska jag och Soya snart dra iväg till stationen för att ta tåget till Åkarp. Därifrån åker vi tillsammans med Johanna och hennes mamma till Sydskånskans lokal i Arlöv för möte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0