Slalompinnar m.m.

Var hos mormor på fika idag. Bengt var också där. Jag var några minuter tidig, och berättade för mormor om min plan att tillverka slalompinnar av elrör och blompinnar. O så visade det sig att mormor hade 2 elrör hemma. Så de fick jag med mig hem och delade så det blev 4 slalompinnar. Skulle egentligen delat i 3 delar/rör, men de blev i bättre längd om jag delade i två delar.

Det har inte blivit sååå mycket aktivering av Soya idag. Det har ju bara regnat och åskat hela dagen :(

Men vi halv 8 (tror jag) stack vi ut på en cykeltur. Inte lika lång som igår, för den skulle avsluta med ett träna-slalom-pass. Det blev en perfekt uppvärmning, hon var ovanligt pigg idag, och ovanligt kampvillig.

Imorgon blir det lite jobb, ska rasta en boxerblandis vid lunch ungefär, ska göra det onsdag och torsdag också. Ska även gå ut med mammas vovvar imorgon på lunchen. Runt 15 tar jag tåget till Åkarp för att gå på sydskånska kennelklubbens ungdomsstyrelses möte.

Dessutom tänkte jag gå upp lite tidigt för att hinna bada/klippa/raka Soya innan jag ska gå ut med alla doggarna. Får se om jag känenr för det imorgon, annars tar vi det på onsdag eller torsdag istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0