Trööööött igen!

Har varit helt slut hela dagen. Vaknade vid halv sju eller nåt sånt för att det var för varmt på mitt rum (och det var exakt likadant förra sommaren, så det kommer fortsätta hela denna sommaren också, kul ju...)

Iaf, sen var jag ute med Soya en sväng och gav henne sedan frukost. Sen somnade jag en stund framför TVn

Vid 11:30 (?) började jag att tova ur samt klippa klorna på Ellie som ska ställas i Bosjökloster imorgon. Höll på med det i ca 1,5 timme. Sen somnade jag en gång till framför TVn.

Sen fikade vi en stund  trädgården, och vovvarna var såklart med. Soya var trötter. kissade lite snabbt och kom sen och la sig hos mig i skuggan (pga. både värme och skendräktighet, hon har också varit supertrött hela dagen).

Sen gick hon och jag in igen, och satt en stund framför datorn.

Efter det kollade jag TV igen, och somnade en gång till.

Vaknade precis igen, och är fortfarande sjukt trött.

Ska utställnngsträns & bada Ellie senare ikväll, efter sista promenaden och sen blir det sooovdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0