Usch vad tråkigt jag haft idag :(

Örrk, har varit en seeeg dag idag. Kunde inte sova inatt. Gick och la mig typ 11, kunde inte sova så vid 12 satte jag mig vid datorn igen i någon timme. Sen gick jag och la mig igen, och somnade efter et bra tag. Sen vaknade jag kl. 5. Försökte somna om. Det gick inte så jag gick en sväng med Soya. Sen gick jag och la mig igen och sov till 9.

Så jag har varit ganska seg idag. Samtidigt har jag varit väldigt rastlös, och velat hitta på nåt. Joooobbigt.

Har börjat på en ny layout på bolognesesidan, men orkade inte fixa färdigt, kanske det blir ikväll istället, den bråkar med mig :(...


Ikväll ska jag packa klart till lägret. Har varit o köpt kycklinglever på ICA som u håller på att kokas, sen ska den in i ugnen o torkas lite, så den inte blir så kladdig på utsidan. (Jag har otorkad kycklinglever, kokt är den såklart, i frysen på skolan, o de e så jefla jobbigt, de är riktigt geggigt och fastnar under naglarna och luktar kiss, ÖRK).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0