Frukost hos mormor

Nu på morgonen har jag varit på frukost hos mormor, jag och Soya tog våran morgonpromenad dit.

Jag och mormor snackade lite om kommande utställningar och så. Också fick jag kollat hundgymnasiets hemsida, som krånglar lite med mig. Men jag har en liten aning om vad det är som inte stämmer nu.

Om lite mindre än en timme är det rabiesvaccination för Soyas del. Hon brukar inte tycka det är så läskigt hos vetten, det enda man behöver göra är ju att sitta stilla på ett bord medan nån klämmer lite här och var, och ibland får man ett litet stick i nacken. Och efteråt får man mängder med godis - en baggis lixom. Lite arbete för mycket belöning tycker Soya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0