Hemma från skolan

Jag gick inte till skolan idag. Hade sååå ont i skallen när jag vaknade. Så istället sov jag ända fram till halv 11 eller nåt sånt (vilket är bevis på att jag inte mår riktigt bra, för det gör jag aldrig annars).

Sen gick jag ut med Soya i ca 30 minuter. När vi kom tillbaka käkade vi båda frukost.  

Under dagen har jag gjort massa nyttiga saker, som att tvätta allt i min tvättkorg, raka nos/svansrot/ttassar/mage på Soya, diska upp massa glas jag hade ståendes på mitt rum och sopa upp all sand från golvet i mitt rum. Har även kört lite klickerträning med Soya. 

Just nu håller jag på att packa inför helgen. Det är ju utställning i Hässleholm då.                                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0