Idag

Har varit inne i Örkelljunga idag och handlat. Hade dock inte tillräckligt med pengar på kontot, så jag fick använda mina sparpengar från hundklippningar till att köpa mat. Känns så jävla tråkigt, fattar inte hur jag ska kunna spara ihop pengar till en valp till nästa sommar. ALLT går ju åt till o köpa mat.

Det bliev dessutom extra dyrt idag, för jag behövde köpa bl.a. tandkräm o bodylotion. Skulle ha köpt solkräm också, men det hade jag inte råd med.

O jag är så glad för det löste sig med hässleholm i helgen, jag kan förmodligen sova hos Soyas uppfödare :) O så kan jag hämta alla saker jag behöver på onsdag när vi är i Helsingborg med klassen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0