Jaha, så var man dödssjuk och halvblind också

Japp, jag hade en fästing igår, den satt under byxlinningen. Och jag har fortfarande ont  där den satt. Så nu kommer jag säkert att dö av någon random fästingsjukdom som hittils är oupptäckt. Det känns ju bra. Dessutom har jag förmodligen cancer i skallen, för Soya håller på o nosa i ansiktet/huvudet heeeela tiden. Och hon ger sig inte. Såfort hon får chansen ska hon upp och nosa, o de har hållt på i ett par dagar. Så nu kommer  jag dö av två sjukdomar. (Dom håller ju på att utbilda cancer-hundar, Soya kanske är en naturbegåvning).

Har förresten mailat kommunen om ett sånt där sommarjobb där man startar eget istället för att jobba hos någon annan. Hoppas det inte är försent!

Det blir ju kloklippning och pälsvård jag ska jobba med isåfall :)

Var förresten hos skolsyster idag. Jag är för tillfället 167,5 cm lång, väger 56 kilo och ser lite halvkasst på höger öga. Men inte så kasst att jag behöver glasögon (om man inte kunde se nivå 8 på bokstavsraderna behöve man det, men jag klarade 7:an *mihi*).

Hehe, det var lite kul, för först tog jag då vänster öga, som funkar utmärkt. Sen skulle jag repetera samma sak när jag bara såg med höger öga.

Jag: L A E X O N...
Skolsyster: Stopp! N var fel.
Jag: Jaha, H?
Skolsyster: Nej
Jag: K?
Skolsyster: Nej
Jag: Ahmen B då?
Skolsyster: Näe, vi ska nog ta och testa en rad högre.
Jag: Jaa, det blir nog bra.
---



(det skulle ha varit ett R)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0