Städat :O

Belive it or not, men jag har faktiskt STÄDAT (tillockmed skurat golvet och skakat mattorna). Håller dessutom på att tvätta upp aaaalla kläder (Det blev 3 fyllda maskiner av det).

Soya blev vääääldigt misstänksam när jag städade på. Hon vågade inte vara i rummet under tiden, och smög in när allt var klart. Hon är fortfarande nte riktigt nöjd (jag gav henne ett tuggben, men det vill hon inte ha, väldigt olikt Soya).
 
JAG är duktigt!  Jag har ett musikredigeringsprogram i min dator, som jag, när jag laddade ner det, hade planerat att fixa till freestylelåtar i. Men såklart fattade jag ingenting. Men idag lyckades jag fatta hur man kortar av och tonar ner slutet. DUKTIGT! (Det var faktiskt ganska krångligt).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0