Svenska

Fick tillbaka provet idag, vårt sista svenskaprov. 35 var MVG gränsen, jag hade 34,5 *doh*. Men Patrik sa att det räknas typ som ett MVG iallafall.

Sen firade vi Charlotte som fyller år idag :) Med prinsesstårta, sång och blommor.

Sen var det matte, jag fick tillbaka mitt prov, men skulle göra om en uppgift jag missförstått. Så jag vet inte riktigt vad jag har för betyg på det. För mitt i mattelektionen skulle vi intervjuas av några från NST om uppvisningen på söndag.  Så jag hann inte göra klart den, och nästa mattelektion är inte Göra där, så det är lite panik nu. (Godkänt hade jag iallafall, men det var nåt men nån graf-bajs som han inte förstog).

Sen var det idrott, baseball idag. Det blev 19 lika mellan lagen. Fast vi kör lite enklare baseball, inte att man kan bli utebränd och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0