Tävling hela helgen

Åkte hem med 5-bussen idag.

Imorgon är det hässleholmsutställning. Jag ska tävla handling, och eventuellt ställa en aprikos storpudel, men förmodligen blir det inte så (egentligen ska Soyas uppfödare ställa den, men det är inte 100 att hon kan ta sig dit, men förmodligen kan hon det).
Pappa kör mig, syrran och mormor dit imorgon, så tar vi tåget hem. På söndag blir det nog tåg både dit och hem.

Ingrid och Anna komemr dit imorgon, fast jag har Kitos vaccinationsintyg (Annas hund). Hon hade det hemma, så hennes mamma kom och lämnade det här, så tar jag med det till utställningen imorgon så hon och Kito kommer in. De ska bara titta dock, och Kito sa miljötränas.

Kollade på SMHI precis, det ska vara regnfritt hela helgen, och perfekt temperatur. Hoppas de har rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0