Valborg + ev. jobb :)

Valborg igår firade vi (om man nu ens ska kalla det fira valborg, för det var ju inte direkt som att vi gjorde nåt speciellt för de va valborg, valborg är inget speciellt heller, tycker jag) hos kompisar till pappa o Lotta, Benge/Håkan (välj själv vilket namn du gillar bäst, det är samma människa ;) och Kia, också Siri såklart. Soya tyckte Siri var en kul liten sak (Siri är, för er som inte vet det, en shar pei valp). Siri tyckte nog Soya var en ganska kul stor sak också. Det blev iallafall inte mycket vila för någon av dem, men runt 22-23 tiden slocknade båda.

Siri hängde i Soyas öron, Soya hängde i Siris, väldigt stora, skinn. Soyas svans var kul också tyckte Siri, så hon bet tag i den och åkte efter Soya några gånger, fett kul såg det ut!


När jag loggade in på daton nu i morse hade jag fått svar på en annons om hundpromenader jag lagt ut. Sketabra!
 Det är en boxer/bulldog som behöver rastas en gång/dag några veckor i sommar. Ett steg närmare en löwchenvalp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0