Betyg.. o så..

Idag har varit en betyg-dag.. Både bra o dålig.
Först svenska där vi fick tillbaka proven (om forntiden, som jag o Fanny pluggade på natten innan på Mc Donald's, ganska säker på att jag skrev om det då). Haha, 26 poäng var G, jag hade 28. Typ sämsta någonsin, ohja.

SEN var det idrott o hälsa A, där jag o Desse hade våran egna lektion (i gymnastik of course). O på den fick vi Vg+/MVG (fast liite närmare MVG sa han *thumbs up*).

O efter det var det då idrott o hälsa B, där jag fick tillbaka mitt jefla arbete om Veronica Wagner, med ett G... För de va för kort eller nåt (jag "råkade" visst börja med arbetet 2 dagar innan inlämning).

Haha, fast en bra sak med IoH B är att vi tydlign ska sätta ihop egna program till redskapsgymnastik i början av nästa termin *tjohoo*. Alla ska bli indelade i grupper o så ska man få ett redskap inom gruppen att göra ett program av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0