Men ja

Nu har det varit dåligt med bloggande igen.

Får ta en snabblogg idag då. Here we go:

Igår var jag med familjen på Ge Kås i Ullared o köpte massa skojjsiga saker :) Typ lite kläder, hårspray, träningskoner för hundträning, tuggben, väska and so on. Soya var på skolan under tiden, hon var i mitt rum o Fanny passade henne :)

Idag har det varit skola såklart. Först svenska. Segt.. Sen idrott as usual. Re becca hade lektion idag på idrott A, hon hade en hinderbana o styrka. Jobbigt..

På idrott B lekte vi lekar. Haha, mycket avancerade såsom tibetanskbisonoxeelefant och under hökens vingar. Men det var skoj.

För övrigt har jag alles för mycket att göra -.- Under veckorna fram till jul har jag prov i svenska, matte, engelska, hund (anatomi), idrott (teoretiskt -.-), inlämningsuppgift i växt o djurliv o så nån form av prov i naturkunskap.

Nu ska jag o Fanny till donken o räkna matte. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0