Växjö

I fredags och igår var jag i Växjö på hundutställning.

I fredags tävlade jag JH. Hade Tessie. Hon skötte sig toppen, vi klarade första gallringen, men där blev vi avtackade (haha, o Tessie bestmde sig för att "nu går jag inte EN millimeter till" och la sig helt enkelt ner o vägrade resa sig *hehe*). Vet inte riktigt varför dock. Domaren sa att allt såg jättebra ut och att det var kul att se mig med den rasen, att det var ett bra rasval. O kritiken var toppen, så jag är nöjd.  

Igår, lördag, ställde jag en shi tzu (junior) o så våran bolognese Ellie. Gick inget vidare, men jag hade en trevlig dag o träffade massor med trevligt folk.

Nästa helg är det Herning med Soya, ska bli skitskoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0