Fotografisk bild

Idag har jag som vanligt på tisdagar bara haft en lektion, fotografisk bild. För tillfället är det riktigt segt, vi går igenom photoshop = hur man ändrar storlek på bilder opch markerar med alla olika markeringsverktyg.. Jättekul när man redan kan det *nooot*.

Dessutom hade vi bara bajs-elements på de datorerna vi va på idag (de ska fixa CS till nästa vecka).

Jag, Amanda och Anya roade oss med att klippa in ett foto av Amandas huvud på en bikini-modell istället, det var skojjsigare.

Sen åkte jag tillbaka till skolan och klippte en vovve.

 På kvällen åkte jag och Malin och hälsade på hos Malin (haha, fatta att vi satt 3 st Malin i samma bil :P).
Jag fick lite instruktioner ang. helgen och Malin fick titta på västgötaspetsarna.

Nu tror jag det är läggdags för moi, nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0