Freestyle

Idag har Li Stenberg och hennes Grynet varit och berätta omt/visat  freestyle här på skolan. Vi fick kolla lite dvd-filmer med olika program samt praktisk träning med Li. Soya kunde dock redan allt vi gick igenom på träningen, men vi hade kul iallafall :)

På morgonen skulle jag in på lektion i fotografisk bild. Jag hade tänkt ta moppen för att hinna i tid till föreläsningen. Självklart skiter sig det, så fick snabbt leta upp någon med cykel (det blev Ingrid som fick ställa upp med det idag). Så jag cyklade in och kom 5 minuter sent. Sen fick jag gå en stund tidigare från lektionen och skynda mig tillbaka. Missade 30 minuter på föreläsningen, men de gick mest igenom saker jag redan kunde, så det gjorde inget :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0