Gårdagen

Igår var der UBC-dag igen. Vi hade naturkunskap, bild och växt- och djurliv. På naturkunskapen hade vi läxförhör, gick nog helt ok.

På bilden gick vi ner till en sjö i Örkelljunga o skulle rita natur med blyerts (vet ni hur svårt det är att rita vatten med blyerts???). Men, som tur var kom det en anka som jag måladeav lite (hehe, det blev en punk-anka typ, den va så tråkig som den va, så jag gjorde en anka med massa ränder o sånt istället).

På växt- och djurliv fick vi tillbaka våra "dela upp en växt i smådelar-papper". Jag fick MVG på mitt :)


Sen åke vi hem till Helsingborg, jag och Soya. För idag ska vi till veterinären o kolla hennes öron (återbesök fö o kolla om de blivit bättre)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0