Måndag

Idag har jag haft Svenska B, Idrott o Hälsa A (1 timme lång) samt Idrott o Hälsa B (1,5 timme lång) (ja, 2 idrottspass på samma dag, 25 minuter emellan).

Var riiiiiktigt seg på IoH B, avslutade dessutom den 1,5 timme långa lektionen med att springa 1500 meter (drygt 4 varv på löprbanan, runt, runt, runt, på idrottsplatsen, helt FRUKTANSVÄRT var det).

Jag kom näst sist (plus att det var några som bröt innan det var klart).


På kvällen kom mamma o Lars med vovvarna o hälsade på.  Ellie fick hälsa på Nito, hon tyckte han var liiiite läskig o han tyckte att hon var söt (iaf hennes rumpa :P) *hihi*.

Imorgon ska jag ha fotografisk bild (som enda lektion dessutom), ska bli jättekul :). Förra gången var ju läraren ledig, så då fick vi bara läsa lite info om vad kursen skulle handla om o så.

Nu på kvällen har jag uppdaterat skolans hemsida med nya bilder på 1:ornas hundar.

Kvällsmat blev kyckling och nudlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0