Natur-dag

Idag har det varit naturdag (vi har både naturkunskap A o Växt och Djurliv på idag-dagar).

Naturkunskapen var intressant, men där finns ju problem med vissa saker som jag kanske inte ska skriva här...

Sen hade vi Estetisk verksamhet (bild)

Där skulle vi rita av våran hand (o man fick INTE lägga handen på pappret o rita runt :P)

Fotot nedan är av "min" hand (haha, inte för att man skulle kunna kolla på bilden o se att de va min, dessutom är den helt oproportionerlig :P)



Sen var det lunch och efter det växt och djurliv. Idag fick vi dela luktärter i smådelar, tejpa fast på papper o skriva vad det var (in i minsta detalj). Typ ståndare o pistill o knapp o märke o stjälk o sånt skit...


På kvällen firade vi Fanny som fyller 18 idag. hon bjöd på massa gott (som glass o tårta o sånt). Det var mums och väldans trevligt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tycker handen var grym! Men då var ju jag en av dem som fuskade när vi hade uppgiften och bara la ner handen och 'spåra'... (A)

2008-09-18 @ 21:00:32
URL: http://www.elilo.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0