En natt till :(

Ringde Våxtorp idag kl. 13:30 och frågade om Soya. De sa att hon behövde stanna en natt till för hon var fortfarande väldigt svullen. Dock hade hon piggnat till en del.

O imorgon kl. halv 7 åker vi till Kolmården, åk. 2+3 så jag komemr ju itne vara hemma då :'(

Hade först tänkt stanna hemma istället, men Charlotte övertalade mig att åka iallafall, o be pappa hämta henne. Så det ska han göra. Har lämnat lite mat till henne i skolhuset, så han kan åka förbi där och hämta det imorgon.

För övrigt har jag FRUKTANSVÄRD träningsvärk i armarna efter att ha burit henne från "olycksplatsen" till Statoil ´där vi blev hämtade. Vågade ju inte ta henne över axlarna eftersom jag först trodde det var något med magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0