Gosh!

Helt SLUT!

Var ju på familia idag med Fanny o Sara. Vi åkte dit kl 13 o tog 16:30-bussen hem.

Jag köpte en 15-kilos fodersäck till Soya, som jag först var tvugen att bära från familia till busshållplatsen (drygt 5 min promenad) o sedan från västa spång till elevboendet (typ 15 min promenad).

Det var TUNGT och VARMT!

Sen var det min "städa-hundstallet-dag" idag, så jag gick direktt till hundstallet, kissade Soya o sen sopade jag golven och tömde papperskorgen.

Ska klippa Soya snart hade jag tänkt, ska bli skönt att få det gjort.

Just det! Köpte äntligen ett nytt flexi, det blev ett vanligt rött,  men jag ska snajjsa till det lite med lite sånna små diamanter o pärlor eller nåt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0