Göttans göttans!

Jag är ledig imorgon ^^ Typ alla i min klass ska ha nationella i Eng A, men de har jag ju redan gjort, så jag har ledigt istället  (förutom mina 7 raser som ska göras då).

När nationella är klart sticker jag och Fanny till Familia o shoppar litta (haha, jag ska shoppa loss på 15 kg hundmat och hopefully ett flexikoppel).


Mohaha, dessutom har jag precis gjort klart låten som jag jäävligt gärna skulle vilja ha till när vi ska DANSA på Idrott B. jag och Fanny MÅSTE komma i samma grupp, då kommer det bli så jeeefla bra!


Idag har vi då haft naturesience, bild och växt o djurliv. Mitt bildprojekt blev helt pajjat, men de fixar vi nästa gång ^^

På växt- o djurliv höll jag mitt föredrag om kejsarpingvin o min kära vän vargen :) Det gick lite lagom bra iaf :)

Efter skolan stack jag o Fanny till simhallen, vi simmade i bara typ 20 min, ingen av oss hade riktigt lust kom vi fram till när vi redan hade plågat oss ner i det kalla vattnet.

Jeppjepp, nu under kvällen har jag klippt ihop en liten låt som vi förhoppningsvis kommer att använda till ett skjosigt projekt snart;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0