Sista vet besöket på ett tag!

HOPPAS JAG IALLAFALL!

Allt såg toppen ut idag, så inga fler återbesök.


Imorse på svenskan skulle alla hålla föredrag som sin hund och dess ras, men jag tyckte det kändes så jefla töntigt att stå o berätta om Soya när vi alla gått i samma klass i 2 år och känner till det mesta om varandras vovvar.

Så jag hittade helt enkelt på lite själv...

Kan ju säga som så, att jag inledde det hela med: Hej! Jag ska berätta lite om min Zebrafink som heter Soya. Zebrafinkar äter olika sorters frö, fink- och kanarieblandningar samt obesprutad frukt. De kan vara ganska svåra att tämja, men som ni ser har jag lyckats väldigt bra... Tyvärr kan jag inte visa er när hon flyger, för hon är vingklipt..."  (osv.)

Mycket lyckat må jag säga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0