Soyaträning

Eftersom Soya inte ka gå så mycket nu har vi tränat massa hjärn-gymping istället. Just nu håller jag på att lära in "tumme tott" (hon ska dutta på tummen när jag säger det, o sen ska jag lära in för alla fingrarna).
 
Idag har jag varit med Bengt och mormor på¨Väla och på sta'n. Hängde med för att jag skulle hämta ut mitt studiebidrag på Swedbank, hade fyllt i med mitt nya kontonumer så de kan skicka direkt in där from. nu.

Soya har börjat gå upp i vikt sen veterinär-vistelsen. Hon var väldigt tunn när hon kom hem, men nu har det blivit bättre.

På onsdag ska vi hänga med Bengt och Pila till klubben, och träna lite lydnad, för då ska Soyas vilo-vecka vara över :)

Har tränat lite fotposition och så nu, men på onsdag ska jag försöka frtsätta med hoppet och ställandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0