Getingjävel!

Idag har vi varit på "kick off" med alla klasser på hundgymnasiet. Vi åkte ut till ett ställe som heter Vedema o gick en slinga där. Jag & Soya fick dock vända ganska snabbt, ville ju inte gå så långt och kanske pajja något efter operationen o så. Tillsammans med mig gick en av 1orna som även hon heter Malin. Hon har en 4månaders goldenvalp, och kunde inte heller hon gå hela sträckan för valpen skull.

Sen fick vi vänta på parkeringen i typ en timme innan de andra kom. Sedan bjöds det på fika o sen åkte vi hem igen.

Hemma så hjälptes jag och Alexandra åt med att försöka få lite mer ordning på var alla hundar ska stå i hundstallet, o även med att skriva upp alla nummer på låsen till uteburarna.

När vi skrev ner numrena i stall Snobben & Pluto kom det en getingjävel och stack mig i benet, helt oprovocerat *morr*.

Så jävla onödigt och elakt tycker jag! O ont gör det som faen just nu!

Imorgon ska vi inleda kursen "Djursjukvård" med att åka till Våxtorps veterinärklinik på studiebesök. På torsdag ska Soyas stygn tas, och jag ska även ha körlektion.

Men nu är det nog matdags för mig. Ska gå o rota lite i kylen o se om det finns något trevligt där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0