Jag blir så trött!

Jag hämtade min Jenny Wilson-skiva idag på affären mittemot Ebba's.

Påväg därifrån får jag ett SMS av mamma, hon undrar om jag kommit ihåg att rasta Tassa & Ellie. Det hade jag ju såklart inte, så jag och Soya rusade till bussen.

Sen skyndade vi av bussen hemma, och jag släppte ut vovvarna. När jag ska gå kan jag inte hitta min påse med skivan i. Letar överallt typ, hittar inget. Kommer ihåg att den låg på sätet bredvid i bussen. Går tillbaka till busshållplatsen fast på motsatt sida, väntar 15 minuter,  inte samma buss som kommer tillbaka.

Ringer hittegods, ingenting kommer in förrän imorgon, får testa då igen...


FAAAAAN! O lycka till att den är kvar där när bussen ska hem o sova. Tillochmed kvittot ligger kvar i påsen.

Jag HOPPAS den ligger hos mamma, bara att jag var lite blind. ÅÅh, jag orkar inte med mig själv ibland!!!


Dessutom blev jag övertalad att gå med i Grrenpeace. De stog precis utanför skivaffären, i regnet. O så var det så väldigt synd om valarna, så jag gick med. Sen efter ett tag kom jag på att jag ju mycket hellre ger pengar till Svenska Rovdjursföreningen. Så när jag får mina papper från GP ska jag sänka beloppet dit, o gå med i Rovdjursföreningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0