Just chillin' out

Hade varit Soyas standardsvar den senaste tiden, om man hade frågat "Vad hittar du på om dagarna då?". Om hon hade orkat svara öht. vill säga...

Jag har precis varit ute och åkt inlines med henne, och nu ligger hon på rygg i sängen med benen spretandes åt alla håll, reagerar inte ens när jag pratar med henne. Möjligtvis kan hon slänga en blick mot mig, ett halvöppet öga och en djup suck, typ.

Det är inte bara EFTER aktiviteter hon gör såhär, utan även innan, tvingar ut henne att kissa när jag vaknar, sen springer hon upp i sängen igen och sover några timmar, tills jag puttar på henne o säger "hörredu, ska vi hitta på något idag kanske?".

Eller förresten, säger jag "MAT!", då jeflar blir det fart på henne.

Men nu är det dags för mig att få i mig lite mat, tror att hon kommer kunna vara ganska aktiv även under denna del av dagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0