Våxtorp

Idag har vi varit på studiebesök på Våxtorp. Där gick de igenom massa olika maskiner o så, berättade hur de används  & fugerarosv. Exempelvis visade de ultraljud, röntgen, olika saker i operationssalen och labbet. Intressant!

Sedan åkte vi hem och åt, och sedan hade vi hundlektion där vi fick veta vilka hundar vi ska träna i "träna hundsport med annan hund". Jag fick Mikaelas hund Soffi, en wheatenterrier. Kalle fick Soya.


Imorgon har jag körlektion igen, och efter det kommer Eva-Maria & plockar bort Soyas stygn. SKÖNT att bli av med dem, tänk vilken befrielse det måste bli för Soya att få sova utan tratt! Sedan får jag åka med Charlotte upp till skolan på fredag.


Ikväll tror jag att det får bli en tur till McDonald's... Är tröööött och orkar inte laga mat! Dessutom har jag bara kyckling & lax i frysen, och det har jag ätit varje dag sedan jag flyttade upp förra tisdagen, börjar bli liiiiite trött på det! O att käka bara potatis utan nånting till känns rätt tråigt ;)  Ska försöka handla mer på fredag kväll eller nåt... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0