Avatar

Idag har jag sett Avatar på bio. HELT otrolig film, se den!

När jag skulle hem var det slut på bussar (BAH, missade sista med 10 minuter -.-), så det blev en taxi.


För övrigt har jag fått braiga vinterskor av pappa idag. Perfekta, o fiiina o varma :)


O köpte mig ett par ridbyxor, eftersom de gamla är väääldigt tighta. Senast imorse testade jag dem i stallet, men hade ont ända in i höftbenen när jag kom hem, o det är fortfarande lite röda märken efter dem ;) Men nu har jag ju inhandlat ett par i en storlek större (de förra var typ barnstorlek 158/164 eller något sådant...).


Jag var med Eva-Maria i stallet i morse. Skrittade ut en runda med henne på Wojan, ett gammalt travarsto som bara har ett öga, då det andra är bortopererat sedan en skada från tiden då hon gick på banan. Trygg och säker är hon nu mera, men FORT gick det i skritten kan jag säga, hon tyckte det var riktigt skoj att få komma ut i naturen lite! (Hon drog ifrån Eva-Marias stoooora häst med lååånga ben (170 hög är han) hur lätt som helst, och frustade nöjt med jämna mellanrum.


Imorgon blir det vetten med Soya igen, återbesök ang. detta med lymfknutorna, får se hur det går...

Kommentarer
Postat av: Anna

Ey, Avatar utan mig? Hmpf!

Och riiiida utan mig? Hmpf!!

2009-12-28 @ 02:23:58
URL: http://hemlighetsmakeri.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0